Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem..
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Zboží lze reklamovat u prodávajícího, na adrese:
Petra Šípová, Mírové sídliště 92, Český Dub 463 43, kam ho zašlete dle následujícího postupu:
- V případě reklamace zašlete výrobek na adresu - Petra Šípová, Mírové sídliště 92, Český Dub, 463 43. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
- Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, telefonicky, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Právo Spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo podle nového občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, nevyprané a v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Ke zboží přiloží písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy, doklad o nákupu, iniciály kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen. Po obdržení vráceného zboží prodávající zboží zkontroluje a do 14ti dnů vrátí kupujícímu odpovídající částku za zboží. ( Poštovné za vrácení se nevrací.)
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU